REKLAMAČN A VRATNÉ PODMÍNKY
1. Reklamace zboží
V případě, že zákazník obdrží zboží, které vykazuje vady, má právo reklamovat zboží v souladu s platnými zákony. Reklamace musí být podána do 2 let od převzetí zboží. Zákazník má právo na opravu, výměnu, slevu nebo vrácení peněz.
2. Postup při reklamaci
Zákazník kontaktuje prodejce na e-mailové adrese [emailová adresa] a uvede důvod reklamace. K reklamaci je nutné přiložit doklad o koupi (fakturu) a fotodokumentaci vady. Prodejce vyřídí reklamaci co nejdříve, nejpozději do 30 dnů od obdržení reklamace.
3. Vracení zboží
Zákazník má právo vrátit zboží do 14 dnů od jeho převzetí, pokud není poškozené a je v původním obalu. V tomto případě je zákazník povinen informovat prodejce o vrácení zboží a zboží zaslat zpět na adresu prodejce na vlastní náklady. Zákazníkovi bude vrácena celková částka za zboží, ne však za náklady na dopravu.
4. Výjimky z práva na vrácení zboží
Právo na vrácení zboží se nevztahuje na produkty, které byly upraveny podle přání zákazníka nebo jsou nevratné z povahy zboží (např. otevřené kosmetické produkty, hygienické zboží).